Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

...πριν "μερικά" χρόνια, με αυτά τα παιδιά...





...πριν "μερικά" χρόνια, με αυτά τα παιδιά, είμασταν κάτι παραπάνω απο κολλητοί !! Ήταν οι αγαπημένοι μου φίλοι

Μετα απο πολλά χρόνια, τους ξαναείδα και ήρθαν πολλές ωραίες αναμνήσεις στο μυαλό μου !!

.....Νεκτάριος ! Σταύρος ! Πάνος ! Παύλος ! ..........

Με τον Νεκτάριο περνάγαμε πολύ ωραίες στιγμές εκτός απο τις αλάνες, πλατείες, δρόμους, γηπεδάκια και με την οικογενειά μου !!! Ήταν απο τους αγαπημένους της μητέρας μου, της Αθηνάς !!!! Πηγαίναμε συχνά έξω για φαγητό και ΠΑΝΤΑ ήταν ευπρόσδεκτος σαν να ήταν το τρίτο παιδί της φαμίλιας !!!!

Τι να πώ !

Να είσαι καλά Νεκτάριε που μου θύμησες όλα αυτά !

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

2 σχόλια:

seirios69 είπε...

re pos egine etsi o stavro kai o vradzas???
telika to karaflo einai trendy!

seirios69 είπε...

re o Nektarios! makari autos kai i oikogeneia tou na einai panta kala!
min xehname oti stin pale pote estia tis Neratziotisis emeis oi 2 brother exoume perasei kai kapoies stigmes kathoti to spiti itan tou Nektariou etsi?