Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

.."στιγμές ενηλικίωσης"..

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι και κάποιες καταστάσεις, που όσο καιρός και να περάσει, δεν ξεχνιούνται.

Και μιλάμε για καλές καταστάσεις.
Μιλάμε για "στιγμές ενηλικίωσης".
Που μετά από πολύύύύύύύ καιρό θυμηθήκαμε.

Σε αυτές τις γνωστές περιοχές και γειτονιές, "μεγαλώσαμε".
Ωραίες εποχές.
Ξέγνοιαστες.
Όταν στο ίδιο αυτό μέρος, συναντήσαμε και έναν καταπληκτικό και μοναδικό φίλο, τότε μπορείς να πεις ότι έχεις ένα ολοκληρωτικό βράδυ.

Ξεκίνησε όπως όλοι, χαλαρά και εντελώς ερασιτεχνικά σε αυτό τον χόρο, αλλά σιγά σιγά ανέβηκε. Προχώρησε γιατί το άξιζε και βέβαια δούλεψε πολύ και σκληρά.

Δεν του χάρισε κανένας τίποτα, αλλά με την μαγκιά του και μέσα σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα ανέβηκε τα πρώτα σκαλοπάτια. Απλά έδωσε ρεσιτάλ το live του και του ευχόμαστε ακόμα ψηλότερα.
ΕΥΓΕ PUMA !!!

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Ευχαριστώωωω πολύυυ... Είναι τίμη μου να εχω τέτοιους φίλους!!! :) :)

Unknown είπε...

Ευχαριστώωωω πολύυυυ... Ειναι τίμη μου να έχω τέτοιυς φίλους.. :) :) :)

Unknown είπε...

Ευχαριστώωω πολύυυ... Ειναι τιμή μου να έχω τέτοιους φίλους!!!.. :) :) :)

Ster είπε...

Όταν θα ξεκινήσετε περιοδεία σας περιμένουμε Ολλανδία!!!!

Ster είπε...

Όταν θα ξεκινήσετε περιοδεία, σας περιμένουμε Ολλανδία!!!!