Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

....και που λέτε....


....και που λέτε έφυγα μακριά !

Όχι πολύ...σωματικός....αλλά ψυχολογικός ήμουν αλλού όλο το ΣΚ !
Από τα ποιο ωραία που έχω περάσει !

Πήρα τα μπογαλάκια μου, την Γερμανίδα φίλη μου και...το χαμόγελο...και ταξίδεψα !

Τα μπογαλάκια ήταν σαν και αυτά της φωτογραφίας, που είχα μαζί μου πριν "μερικά χρόνια" στο τρένο...που πήγαινα προς τον Παρνασσό ! 1990 ! Ωραίες στιγμές ! Δυνατές ! Αυτές με κράτησαν σε αυτή την μεγάλη παρέα !

Ταξίδεψα σε μέρη....καινούργια αλλά και παλιά !
Καινούργιες εικόνες πολλές, εντυπωσιακές !!!!!
Αλλά και οι παλιές ακόμα πιο όμορφες !
Αναμνήσεις πολλές ! Με ταξίδεψαν ! Με έστειλαν !
Οι εικόνες στο μυαλό...έκαναν πολλά παιχνίδια !
Όχι απαραίτητα όμορφα, αλλά διαφορετικά και ξεχωριστά !

Μου έλειψαν κάποια πράγματα...κάποιες καταστάσεις...
Κάποιες κουβέντες...
Κάποιες εικόνες...

Έπαιξε και πολύ ύπνος....
Αλλά και ξενύχτια....
Ωραία ξενύχτια....

Όπως είπε ένας αγαπημένος φίλος, ήταν ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΣΚ !
Αυτή την φωτογραφία την αφιερώνω στην Αθηνούλα που δεν είναι μαζί μας και που της άρεσε !

Δεν υπάρχουν σχόλια: