Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

......το 2011 δεν είναι μακριά....

......το 2011 δεν είναι μακριά και έχω κάποιο όνειρο για εκείνη την χρονιά !

Θα ξεκινήσει κάπως έτσι, αυτό που θα στείλω : "Όπως ξέρετε το 2011 είναι η τ...."

Ελπίζω να υπάρχει η όρεξη και η αγάπη για να πραγματοποιηθεί αυτό το όνειρο που δεν είναι καθόλου δύσκολο !!!

Έχω είδη αρχίσει να το "δουλεύω" και πιστεύω μέχρι τότε θα είναι όλα ποιο εύκολα !
Είδη έχω αρκετές οδηγίες/απόψεις για το όλο το σκεπτικό και είναι πολύ θετικές !
Επίσης έχω είδη και την δεύτερη συμμετοχή εκτός από εμένα :-)

Λεπτομέρειες θα ακολουθήσουν πολύύύύύύύύύύύ μετά ! Μέσα στο 2010.
Ελπίζω να υπάρχουν και άλλα παιδιά που θα ακολουθήσουν σε αυτό το "όνειρο" !!
Εγώ θα κάνω ότι μπορώ για να πάμε !

Άντε ! Αναμονή μέχρι το 2011 ή καλύτερα τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 2010....που θα ξεκινήσουν όλα.

3 σχόλια:

Θανάσης Γιαννόπουλος Βιράτα είπε...

ποιο είναι αυτο το όνειρο;
πραγματικα μου κοίνησες την περιέργεια..

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

:-) φίλε μου Θανάση, όπως λέω και στο κείμενο : Λεπτομέρειες θα ακολουθήσουν πολύύύύύύύύύύύ μετά ! Μέσα στο 2010.

;-)