Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Και πολύ μάτς..........

Και πολύ ματς εξελίχθηκε εχθές στα γνωστά γήπεδα του Αμαρουσίου !!!

Το ευχαριστήθηκα !!! Πολύ !!!
Είχαμε να παίξουμε από πέρσι !

Είχαμε και την προσθήκη ενός ακόμη παίκτη που έκανε σχετικά καλή δουλειά !
Αν γύρναγε και στην άμυνα, θα ήταν τέλειος ! Καθόταν εκεί μπροστά....λες και το 5χ5 είναι μόνο επίθεση ! Anyway !

Το θέμα είναι ότι βοήθησε την ομαδαρά μας και εμένα και τους φάγαμε !
Τους κερδίσαμε 5-3 !

Το μέσο όρο ηλικίας το δικό μας ήταν 30φεύγα...ενώ των παιδιών 22-24...

Ο κοτσίδας μου έδωσε δύο special ασίστ και έβαλα μετά από καιρό δύο γκολ !!
Ωραία ήταν ! Λες και τα περίμενα ! Τα ήθελα πολύ !!! Και χάρηκα αρκετά !!
Έδωσα και κάτι καλές μπαλιές και αν εξαιρέσεις ότι δεν έβαλα το πόδι μου, μπροστά από το σουτ του πρώτου γκολ, ήταν ένα καλό παιχνίδι για μένα.
Ξέρω τη φταίει !!! Έχω γούρι SPECIAL !!!!!!!!!!!!

Βέβαια όλοι παίξανε πολύ καλά !
Ο Γκρόμπελαρ έδωσε ρεσιτάλ αν εξαιρέσεις τα δύο γκολάκια που έφαγε και ήταν εύκολα ! Μας έσωσε από δύσκολες καταστάσεις ! Και βεβαίως βεβαίως ο Ζιντάν εχθές έβαλε ε΄να γκολ all the money !!! Για τον Σάλπι δεν χρειάζονται πολλά λόγια ! Ζωγράφισε στο γήπεδο και μάζεψε πάλι αρκετές κλωτσιές !! Ο μεγάλος αρχηγός και πρόεδρος της ομάδας ήταν για άλλη μια φορά και ο πρώτος "καθοδηγητής" !!!

Εύγε !!!! Εύγε σε όλη την ομάδα !
Ξαναγυρίσαμε στις νίκες !
Μας μπήκε πολύ καλά αυτή η χρονιά !
Και έτσι να παραμείνει !!
Σε ευχαριστώ θεέ μου που δεν χτύπησε κανένας !!!
Άντε και την Τρίτη πάλι ο επόμενος !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: