Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Παραδοσιακά, η Δευτέρα....

Παραδοσιακά, η Δευτέρα και η Τρίτη είναι ημέρες άθλησης !!

Έτσι χθες, για άλλη μια φορά το κάναμε πράξη !!!

Το παρακάναμε λίγο, αλλά άξιζε 100% !

Ξεκινήσαμε με 31 λεπτών τρέξιμο στο άλσος, με τον φίλο μου τον Μονόκερο, το οποίο το κάναμε σχετικά άνετα !

Η θερμοκρασία βοήθαγε σε αυτό, αλλά επίσης και η "ανάποδη" διαδρομή που κάναμε, η οποία είναι πιο γρήγορη και πιο ξεκούραστη !

Για τα γόνατα δεν είναι ότι καλύτερο (πολλές κατηφόρες ανώμαλες) αλλά νομίζω ότι είναι μικρό το κακό !!!!

Και συνεχίσαμε με την αγαπημένη μου καλαθοσφαίριση !
Ωραία ήταν !
Είχα να παίξω πολλούς μήνες και φοβόμουνα αρκετά μπορώ να πω, σε όλα τα πατήματά μου !! Υπήρξε πολύ δισταγμός.. σε όλες τις αγαπημένες μου κινήσεις !!!

Συνεπάγεται δεν έκανα όλα αυτά που ήθελα ! :-(
Άργησα αρκετά να μπω στο κλίμα !

Μετά από κάποια στιγμή "βρήκα" και το χέρι μου και ήταν όόόόόλα πιο όμορφα !!!!
Μέχρι την επόμενη εβδομάδα βεβαίως βεβαίως !!

Που τότε πιστεύω, ότι θα είναι όλα πιο καλά !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: