Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Είναι τρελά αυτά....

Είναι τρελά αυτά τα όνειρα....

Τι να πω !

Όπως έλεγε ένας φίλος μου "Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι" !!!

Και που λες, ταξίδευα με δύο καλούς φίλους αλλά και συγχρόνως "σταβόγιαννα"...

Ήταν μεγάλο κλασικό vsl, με το εσωτερικό deck να ήταν γκρίζο...με αμέτρητα καλώδιο δεξιά και αριστερά...κάτι σαν ανάμιξη Α/Τ ΝΕΑΡΧΟΣ και Μ/T OLYMPIC FAITH.

Περπατάγαμε σε κάτι μεγάλους γκρίζους διαδρόμους και η καμπίνα μας...λέει...ήταν χωρίς παράθυρο, που όμως δεν μείναμε αφού θέλαμε παράθυρο σαν το Μ/T OLYMPIC FAITΗ.

Έμαθαν και τι "κουμάδες" ήμασταν και "ξηγηθήκαμε" στον καπετάνιο και μπροστά σε όλους....ανάλογα.... λέει ότι δεν είχαμε καλό cv από το προηγούμενο μπάρκο...αλλά όλα ρυθμίστηκαν απότομα, όταν είπαμε ότι έφταιγε ο γραμματικός ! Περίεργα πράγματα...

Φτάσαμε σε ένα λιμάνι, ψιλοκαλό φαινότανε και εκεί είχα λέει το κάρο μου...πολύ περίεργο...και πήγαινα λέει... διακριτική βόλτα (για να μην δουν το κάρο μου)....σε μια ψυχή...

Τι να πω...

Είμαι καλά γιατρέ μου ? ΟΕΟ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: