Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

αααααχ....φώναξα !


Τρίτη 20/1 παίζαμε μπάσκετ στο Μοσχάτο. Έφτασα λίγω αργοπορημένος και δεν έκανα το ζέσταμα που θα ήθελα..

Ήμουν τυχερός όμως και ξεκίνησα στην αρχική πεντάδα ! Ανέβηκα πολύ !! Δεν μου πήγε όμως πολύ καλά. Έπαιξα σχετική καλή άμυνα, αλλά στην επίθεση ήμουν ανύπαρκτος...έκανα και δύο σούτ, κάτω υπο καλές προυποθέσεις..αλλά ήταν άστοχα.

Όταν βγήκα προσπάθησα να οργανώσω τις σκέψεις μου. Μου φάνηκε ότι κάτι κατάφερα. Στο ημίχρονο που ξαναμπήκα είχα ανεβασμένη αυτοπεποίθηση. Έπεξα πολύ καλή άμυνα, πήρα κανά δυό καλές πρωτοβουλίες... και....κάποια στιγμή στην επίθεση....είδα σχετικά κενό χώρο στην ρακέτα των αντιπάλων...και επειδή είναι βούτηρο στο ψωμί μου αυτές οι διεισδύσης...ξεκίνησα...πρώτο...δεύτερο βήμα...στο τρίτο...ρε γαμώτο...!@#$#!@{$#@}π#%[~$`%^!%^$&^&%....γύρισε το γόνατο πάλι !!!!!!!!!!!!!!! ααααααχ.....φώναξα...τα πήρα πολύ.....!!!!!!!.....ευτυχώς δεν πόνεσα σχεδόν καθόλου (να είναι καλά η γυμναστική-ενδυνάμωση που κάνω για το γόνατο και βέβαια ο Λεμπρέν) αλλά δυστυχώς μετά δεν συνέχισα να παίζω... :-( ... κερδίσαμε ευτυχώς και το μόνο που έκανα είναι να βοηθάω απο τον πάγκο...

Η επόμενη ημέρα με βρήκε να ξυπνάω και να πηγαίνω δουλειά χωρίς να κουτσαίνω...αλλά να μην είναι το γόνατο στην καλυτερή του....με τραβάει και κάνει και διάφορα....θα περάσει ! που θα πάει !

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά!

Unknown είπε...

Σε ευχαριστώ φιλαράκι !!!