Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

...τι να πώ !!

...τι να πω !!!
...βραδιά ανεπανάληπτη !!

Η ομάδα μου !
Η ομάδα μου όλη δίπλα μου !
Δίπλα μου διασκεδάζοντας μέχρι πρωίας...
Από ποιον να ξεκινήσω ! Από την Βιργινία ! Τον Χρήστο ! Τον Ζάχ ! Τον Γιατρό ! Τον Γεράσιμο ! Τον Γιώργο ! Τον Μιχάλη !!! Ποιόν απ' όλους !!!!
Η ομάδα μου πριν από 10 χρόνια...ίσως....

Όλοι αυτοί ήταν και είναι δίπλα μου !
Είναι η συνέχεια !!!!
Είναι αυτό που λέμε η "ομορφιά του προσκοπισμού"
Περάσαμε απίστευτα ωραία....
Φαγητό πολύ !!!
Τραγούδια προσκοπικά πολλά !!!!
Το κρασί έκανε το παιχνίδι του !!
Για τα γέλια τι να πω !!!
Μπορεί και να πνιγόμασταν από τα πολλά γέλια...

Οι γενιές πολλές !
Μαζεύτηκαν σε ένα τραπέζι και τα είπαν !
Είπαν για τα πάντα !!!!!
Αναμνήσεις φοβερές !!!
Από τότε που ήμουν ένα παιδί νέο στην κοινωνία...μέχρι τώρα που κάτι ξέρω...
Αναμνήσεις από πράγματα και σκηνές ανεπανάληπτες !!!

Ξέρεις τι είναι, η ομάδα που ήσουν εσύ αρχηγός πριν 10 χρόνια, να είναι σήμερα μαζί σου, στο ίδιο τραπέζι και να περνάτε όλοι μαζί φανταστικά !!!!!
Ξέρεις τι είναι βαθμοφόροι που δουλέψατε μαζί το Σύστημα, πριν αρκετά χρόνια...να είναι πάλι μαζί σου...και να περνάτε εξαίσια...
Η βραδιά ξεχείλισε από αγάπη !!
Αυθεντική αγάπη και ειλικρινής αγάπη !
Ειλικρίνεια και βλέμματα που έκρυβαν σεβασμό και μόνο ωραίες σκέψεις !!!
Φανταστικό βράδυ !

Αν βάλεις και τα ανάλογα sms από την latin περιοχή, τότε μπορείς να πεις ότι ήταν ένα τέλειο βράδυ και περιμένεις την επόμενη ημέρα για να συνεχιστεί !

Χρόνια πολλά σε όλους !

Δεν υπάρχουν σχόλια: