Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Είμαι ο πλουσιότερος...

Είμαι ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου και δεν σηκώνω και αντίρρηση !!! Ησυχία και απλά δέξου το !
Με τέτοιους φίλους και φίλες νομίζω ότι είμαι και του σύμπαντος !
Όχι μόνο του κόσμου...ο ποιο πλούσιος !

Ξέρεις ότι με ένα τηλ θα μπορέσουν, όλοι από την δική τους πλευρά να είναι δίπλα σου !!

Είναι εντυπωσιακό να έχεις και μια ποικιλία !
Αυτός είναι better γι' αυτό, ο άλλος για το άλλο, κλπ !
Μπορούνε πολύ εύκολα με μια απλή 'καλημέρα' να σε κάνουν να αισθανθείς όμορφα !
Και απλά ανυπομονείς να έρθουν όλοι και να "κλείσει το καρνέ" !
Κάποιοι φεύγουν, κάποιοι έρχονται, κάποιοι απομακρύνονται, αλλά στο τέλος....

Έρχεται και special ΠΣΚ !

Με κοντινές καταστάσεις αλλά και μακρινές !
Το καλύτερο είναι ότι το πρόγραμμα έχει και καινούργιες καταστάσεις ! Και αυτές ανυπομονώ να δω ! Θέλω να δω πως θα πάνε τα πράγματα !!!

Είναι full το ΠΣΚ από τώρα !!! Σήμερα χαμός ! Αύριο και μεθαύριο ακόμα ποιο χαμός !

Πνιγμένες καταστάσεις και χρόνος, αλλά έτσι μου αρέσει !!!!
Άν δεν είμαι "πνιγμένος" και είμαι "χαλαρός"....τότε βαριέμαι...!!!!!

Καλό ΠΣΚ !

Είμαι ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου με τέτοιους φίλους !!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

Γιώργος Λ. Σκαρλατάκης είπε...

συγγνωμη φιλε μου που δεν μπόρεσα να έρθω το πσκ που σε ειχα πει, σύντομα όμως θα κατεύω και θα περάσουμε μια εβδομάδα φίνα!!

Unknown είπε...

Άντε καλά ;-)