Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

...δεν μου αρέσει να χάνω....

...δεν μου αρέσει να χάνω....
...ποτέ δεν μου άρεσε να χάνω...
...αλλά ούτε και να κρύβομαι..
...σε τίποτα !
...έλα όμως που γίνετε και αυτή την εβδομάδα έχασα τουλάχιστον σε τρία "παιχνίδια"...μέχρι σήμερα...
...όμως εάν συμβαίνουν....είναι γιατί πρέπει να συμβούν....


ΕΙΠΑΜΕ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!!

Την Δευτέρα έγιναν δύο ήττες....η μια στο μπάσκετ...που ενώ το ευχαριστήθηκα, παίξαμε πολύ ωραία...το διασκεδάσαμε....γελάσαμε....δεν μπήκαν όλα τα καλάθια που ήθελα...και ήμουνα και μόνος μου...άλλες φορές έβαζα πολύ πιο δύσκολα...και χάσαμε !! ....έφταιγε ίσως η προηγούμενη ήττα.... που ίσως με επηρέασε....

Για χθες μετά από το απίστευτο τρέξιμο με την δουλειά και όόόόόλα τα άλλα...παίξαμε και μπάλα...που ενώ ΠΑΛΙ το ευχαριστηθήκαμε, κάποια στιγμή το γυρίσαμε από 2-1 σε 3-5....και όμως κρυφτήκαμε πίσω από αυτό το σκορ..και χάσαμε τελικά 7-5...αδικία...κρίμα τον κόπο μας...σου την δίνει ! πολύ να γίνεται έτσι... να το γυρνάς και μετά να στο ξαναγυρνάνε...ααααααααααααααααααα....

Εύχομαι τα παιδιά που χτύπησαν χθες να μην έχουν τίποτα σοβαρό...άντε μετά από αυτά που είδα/βλέπω να παίξω και εγώ χωρίς να επηρεάζομαι.. ευτυχώς με το γόνατο...είναι όλα ΟΚ.

Βέβαια δεν ήταν προγραμματισμένες ήττες, καμία από τις τρεις και αυτό με κάνει λίγο να ηρεμώ !!!!!!

Γενικά αυτή η εβδομάδα έχει τρελό πήξιμο από όλες τις πλευρές...
Χρόνια πολλά στην Άννα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: