Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Όνειρα.....

Μετά την χθεσινοβραδινή κραιπάλη είδα ένα τρελό όνειρο τις ελάχιστες ώρες που έχω κοιμηθεί...

Φταίνε βέβαια και κάποιες συζητήσεις που έγιναν...

Και που λες, βρέθηκα σε ένα meeting/τραπέζι σε ένα γραφείο με κουστουμάτους, μεγάλης ηλικίας !

Μετά από λίγο διαπιστώνω ότι το meeting αυτό είναι για καινούργια δουλειά, σε μια γνωστή υπαρκτή ναυτιλιακή εταιρία, γιατί άρχισαν να μου δίνουν συγχαρητήρια ! Φτάνω και στον κύριο τάδε-ιδιοκτήτη (που είδα/άκουσα και το κανονικό του όνομα - που είναι πραγματικό) και μου δίνει και αυτός συγχαρητήρια κλπ κλπ !

Καταλαβαίνω ότι τα νέα ερεθίσματα, στη νέα δουλειά, είναι πολύ καλά και πολύ περισσότερα από την παρόν. Διπλάσια !!! Είναι και αυτή κοντά στο σπίτι, στα Β.Προάστεια.

Λέει ότι θα έκανα κάτι καινούργιο σε συνδυασμό με αυτό που κάνω τώρα...

Η συνέχεια είχε να πάω στον δικό μου...εδώ...
Έκατσα μπροστά του, κλασικός ψυχρός, εγώ συγκινημένος, του λέω ότι σε δύο εβδομάδες θα φύγω και του έδωσα την παραίτησή μου, κόλλησε.. απότομη αντίδραση σώματος, αλλά στη συνέχεια παραμένει ψυχρός...

Συναισθήματα πολλά ! Συγκίνησης ! Τεράστιας ευχαρίστησης ! Προσμονή για το καινούργιο !

Κάπου εκεί...ξύπνησα....
Τώρα τη είναι όλα αυτά.... κανένας δεν ξέρει....

Άντε καλημέρα όλη μέρα στην τελευταία ημέρα του χρόνου !
Τελευταία ημέρα του 2009 !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: