Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Η πυξίδα είναι.....

Η πυξίδα είναι για να μας δείχνει το δρόμο... Είναι για να μας καθοδηγεί, όταν δεν μπορούμε να πάμε με το "μάτι" !

Αγαπημένο μέρος, δικό μου, κάποια περίοδος της ζωής !!!!

Ξέρεις που βρίσκετε ?
Αυτή π.χ. της φωτογραφίας ?

Εκτός βέβαια από το σακίδιο μας, όταν την "κάνουμε" μακριά απο την τρελοπόλη μας...

Ξέρεις επίσης ότι εκτός από τις μαγνητικές, υπάρχουν και οι γυροσκοπικές ?

Ξέρεις επίσης ότι έχουν και πολλά ζώα μια ανάλογη "πυξίδα" για να προσανατολίζονται ?

Εμείς γιατί να μην έχουμε ? ΟΕΟ !
Σίγουρα χρειαζόμαστε !

Μερικές φορές, οι κατευθύνσεις που θέλεις να ακολουθήσεις μέσα στο "σκοτάδι", είναι "δύσκολες"...και χρειάζεσαι μια πυξίδα !

Το άλλο σενάριο, βέβαια λέει, ότι πας σε όλες τις "προτεινόμενες" κατευθύνσεις και στο τέλος διαλέγεις αυτό το "μονοπάτι" που σου κάνει !!

Τώρα..... στέκοντας χθες, δίπλα σε αυτή την πυξίδα, πέρασαν από το μυαλό χιλιάδες αναμνήσεις....

Αναμνήσεις πολύ όμορφες !
Πολύ δυνατές !

Που δεν ξέρω...αν έχω αναπολήσει κάποιες από αυτές...."για να τις ξαναζήσω"...αλλά το σίγουρο είναι ότι όποτε μπαίνω σε "μάχιμο vsl", μου έρχονται όλες αυτές οι αναμνήσεις και μου αρέσει πολύ !!

Η μυρωδιά, οι εικόνες, η λαδίλα, η φόρμα, η ζέστη και όλα αυτά με ταξιδεύουν πολύ πολύ μακριά !

Με ταξιδεύουν..... σε μέρη που είχα τις πρώτες μου εικόνες, όπως το Ko Sichang στην Thailand, σε εξωτικά μέρη όπως την Aruba (ξέρεις που είναι ?), σε άλλα περίεργα μέρη όπως το Novorossiysk (αυτό ξέρεις που είναι ?), σε απόμακρα μέρη όπως το Bunbury στην Αυστραλία και σε τόσα άλλα, πολλά, που απλά δεν μπορούνε να αναφερθούν όλα εδώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: