Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Live απο Jamporee 2010

Live απο Jamporee 2010

Και που λες ο φίλος μου ο Μπακίρα και ο Άλμπατρος με τρέλαναν.....όταν μου είπαν οτι οι φίλοι μου 12νήσιοι....έχουν κάνει update το blog τους....κατά την διάρκεια του jamporee και εγώ τίποτα....

Έτσι είπα να γράψω και εγώ κανα δυο πραγματάκια...
Είναι τέλεια !!!!!!!!
Η ευκαιρία και η τιμή που μας δίνεται να είμαστε εδώ, απλά είναι ανεπανάληπτη !!!
Ευχαριστούμε τον θεό που μας έχει υγιείς και είμαστε εδώ, στα Καμένα Βούρλα στο Πανελήνιο Jamporee, για τα 100 χρόνια προσκοπισμού στην Ελλάδα !!!!

Ο καιρός είναι σύμμαχος !!
Οι βαθμοφόροι πολλοί και καινούργιοι !!
Νέες παρέες και νέες ιδέες για τα πάντα !

Να είναι καλά κ η καινούργια μου προσκοπική γνωριμία, ο Χρήστος (Α.Σ. Κηφισιάς), που έδωσε ένα διαφορετικό χρώμα τις πρώτες δύσκολες ημέρες..στην ένδοξη προσπάθεια της γραμματείας !!!

Οι κατασκευές πολλές !
Το φαγητό καλό !
ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ !!!!

Το jamporadio είναι πραγματικότητα !
Τα παιδιά στο τζαμποχωριό, τζαμποτρελάθηκαν !
Στον τζαμπινιωτάκη απλά τζαμποξεσπάθωσαν !
Οι τζαμποαφιερώσεις πολλές !
Για τα πάντα !
Η χαρά των παιδιών και τα χαμόγελα όταν άκουγαν τις αφιερώσεις στο τζαμποράδιο, από τον special τζαμποσταθμό μου, πέταγαν !! Σαν να κέρδιζαν τον πρώτο λαχνό !!

Λεπτομέρειες later κατά την διάρκεια του jamporee.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: