Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Μερικές φορές.....

Μερικές φορές με τους πραγματικούς φίλους, δεν χρειάζεται να "τα λες συχνά" ! Δεν χρειάζονται και πολλά πολλά....

Αρκεί ένα νεύμα, ένα μήνυμα, ένα "κάτι"....

".....ήταν μία εξαίρετη προσωπικότητα, έξω καρδιά, ακομπλεξάριστη (σπάνιο χαρακτηριστικό ανθρώπινο στην εποχή μας...) και το κυριότερο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Μου ήταν πολύ οικεία διότι μου έφερνε το χαρακτήρα της μητέρας μου. Είχε απίστευτη διάθεση για ζωή και αυτό φαινότανε που ήταν σε ΟΛΑ ΜΕΣΑ!

Εγώ δεν είμαι άνθρωπος των κοπλιμέντων, αλλά όταν νιώθω κάτι θα το πω και δεν υπολογίζω τίποτα (είτε είναι θετικά σχόλια είτε αρνητικά). Οπότε να μη με ευχαριστείς, να ευχαριστείς τη μητέρα σου (.........................) ................................

Να είσαι σίγουρος ότι η Αθηνούλα ΣΟΥ τα διαβάζει αυτά από ψηλά και σε καμαρώνει!
............................................................
Φιλάκια πολλά!........."

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ