Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

3D

Ο μεγάλος αρχηγός μας, ήρθε η ώρα να ανακοινώσει, ότι αυτή η χρονιά του, θα είναι η τελευταία δυστυχώς, στα γήπεδα των μπάσκετ. Κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό και δυστυχώς θα γίνει στο τέλος αυτής της χρονιάς. Εμείς σαν φίλαθλοι, θα τον θέλαμε να είναι πάντα δίπλα στην ομάδα, αλλά δεν το βλέπουμε να γίνεται έτσι.

Το καλό είναι ότι φεύγει με πολύ ψηλά το κεφάλι και αυτό είναι ότι καλύτερο για ενα αθλητή. Δεν περίμενε να αρμέξει και άλλο την "αγελάδα", να 40ρίσει και να σέρνεται. Φεύγοντας όταν είσαι ψηλά, παραμένεις ΠΑΝΤΑ ψηλά, όπως έχουν κάνει και όλοι οι μεγάλοι αθλητές.

Εμείς κρατάμε την μεγάλη ειλικρίνεια που είχε όλα αυτά τα χρόνια και ακόμα και τώρα, λέγοντας τα ακόλουθα, δείχνοντας το πόσο μεγάλος αθλητής είναι.

- Σίγουρα θα μου λείψει το μπάσκετ. Πολύ. Το πώς θα είμαι και όλα τα σχετικά θα το δούμε όταν θα έρθει εκείνη η ώρα"

- Εντάξει, δεν νομίζω πως μπορεί ο κόσμος να μην μπορεί να φανταστεί το μπάσκετ χωρίς εμένα.

- Ο Παναθηναϊκός είναι ο Παναθηναϊκός και είναι μια ομάδα η οποία θα συνεχίσει να υπάρχει. Θα σταματήσω και ο Παναθηναϊκός θα υπάρχει. Παίκτες, διοίκηση, προπονητές, ο κόσμος που είναι πάντα παρών στην ομάδα και τη βοηθάει απίστευτα όλα αυτά τα χρόνια. Τίποτε δεν θα αλλάξει".

- Μετά τη δημιουργία της οικογένειάς μου αρχίζω και κουράζομαι λίγο με τα ταξίδια και όλα αυτά που έχει η ζωή του αθλητή. Μου λείπει η οικογένειά μου και τα παιδιά μου. 

Σαν "συνοδευτικές" φώτο σε αυτά τα ολίγα, θα μπορούσαμε να βάλουμε χιλιάδες, αλλά αυτές οι 3 είναι αρκετές για να καταλάβουμε το ποιόν του μοναδικού Μήτσου. Σε ευχαριστούμε και θα ήμαστε δίπλα σου και αυτή την χρονιά, να σε επαινούμε, ότι και να κάνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: