Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Αφιερωμένο στην Αθηνούλα ! Στην μητέρα μου !!!!!



Αφιερωμένη αυτή η φωτογραφία στην μητέρα μου, πού ήταν χορευταρού και πάντα χαμογελαστή !!!!!!

Ο φίλος Κώστας Μπάζας έγραψε το ακόλουθο για την Αθηνούλα

Ο/Η Konstantinos Basas είπε...

Το πιο όμορφο χαμόγελο των προσκόπων των Αμαρουσίου....ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ!!!!! Είμαι σίγουρος ότι από εκεί ψηλά, παρέα με τους αγγέλους θα μας καμαρώνει....Αθηνούλα το αυριανό μου παίξιμο στην μπάντα, που θα γίνει στην πόλη μου, θα είναι αφιερωμένο σε εσένα!!!!!!!!

1 σχόλιο:

Konstantinos Basas είπε...

Το πιο όμορφο χαμόγελο των προσκόπων των Αμαρουσίου....ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ!!!!! Είμαι σίγουρος ότι από εκεί ψηλά, παρέα με τους αγγέλους θα μας καμαρώνει....Αθηνούλα το αυριανό μου παίξιμο στην μπάντα, που θα γίνει στην πόλη μου, θα είναι αφιερωμένο σε εσένα!!!!!!!!