Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

...στο βουνό της Όχη....

...στο βουνό της Όχη θα κάνουμε την πρώτη διήμερη των "μεγάλων" για την φετινή χρονιά !

Είναι όλα έτοιμα και ανυπομονώ να έρθει το αυριανό πρωινό !!
Έχουμε απώλειες αρκετές αλλά και πάλι δεν μασάμε !!!!!!
Γιατί ξέρω ότι μόλις δω τα βλέμματα των παιδιών θα ΝΙΩΣΩ ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !!!!
Θα ξυπνήσω και θα ξεφύγω από τα προβλήματα...και θα θέλω να χορτάσω κάθε λεπτό που θα είμαι μαζί τους !!!

Έχω περιέργεια πως θα είναι το όλο θέμα με τα διαφορετικά άτομα που θα είμαι μαζί !
Έχω περιέργεια να δω ο καινούργιος συνδυασμός πώς θα "δουλέψει" !
Έχω περιέργεια να δω πώς είναι αυτά τα τεράστια δρακόσπιτα !
Έχω περιέργεια να δω τις κολόνες ! Την κορυφή ! Την διαδρομή !!
Έχω περιέργεια να δω την θέα από την κορυφή !!!!
Έχω περιέργεια να δω τις αντοχές τις δικές μου, των παιδιών αλλά και όλης της παρέας που θα είναι μαζί μας ;-) !

Γενικά ανυπομονώ γι' αυτή την καινούργια εμπειρία και το καινούργιο βουνό για μένα !
Ευτυχώς θα έχει καλό καιρό που είδα !!

Είναι αδύνατο να μην αναρωτηθείς πως είναι δυνατόν να τοποθετήθηκαν και να λαξεύτηκαν με τόσο τέχνη, αυτοί οι πέτρινοι όγκοι πριν από τρεις χιλιάδες χρόνια.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: