Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

....πολλές εικόνες...

....πολλές εικόνες μπερδεμένες σαν δύο χέρια.....συντάσσουν την special καθημερινότητα των τελευταίων ημερών !!

Μπερδεμένες γιατί είναι πολλές διαφορετικές, σε πολλά επίπεδα και απλά προσπαθούν να χωρέσουν όλα σε ένα μυαλό ! Τώρα σε πιο........είναι "αλλουνού παπά ευαγγέλιο" :-)

Αν δούμε τις προκλήσεις, είναι πολλές !
Και πρέπει να μπούνε σε μία σειρά ή καλύτερα να.....

Π.χ. χθες το εργάκι και η παρέα ήταν πολύ εποικοδομητικά ! Με πολύ νόημα ! Βαθυστόχαστα ! Πολύ απαισιόδοξα τα έδειχνε...αλλά μέσα από όλα αυτά έδειχνε και ότι πάντα υπάρχει μια θετική πλευρά του νομίσματος, σύμφωνα με την κβαντομηχανή !!! :-) Κάποια άλλη στιγμή που θα έχω έμπνευση....ίσως γράψω αρκετά...αλλά τώρα...δεν έχω ούτε χρόνο ούτε έμπνευση καλή...

Π.χ. μου αρέσουν και τα τηλεφωνήματα τα διάφορα, αλλά και οι αλλαγές του προγράμματος ! Όχι πολύ, αλλά μου αρέσει σε αυτή τη φάση....λίγες αλλαγές και τα απρόβλεπτα είναι καλά στην παρούσα φάση !!

Τώρα αν δεν βγάζεις άκρη απ' όλα τα από πάνω, sorry αλλά έτσι μου ήρθαν ! χιχι

A ! A ! Ξέχασα να σου πώ ότι ανυπομονώ να έρθει το άλλο ΠΣΚ για να συνεχίσω την "βόλτα" μου στην Β.Ελλάδα !!!!!!!!!!

Το σίγουρο είναι ότι θα είναι γαμάτο ΠΣΚ και θα περιέχει πάλι τα πάντα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: