Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Τελικά κάποια....

Τελικά κάποια πράγματα, είναι δύσκολο να αλλάξουν !
Δυστυχώς, γιατί έχουμε πολύ άσχημη νοοτροπία !! Όλοι μας ή καλύτερα να πω οι περισσότεροι...

Μακάρι, που δεν το βλέπω, αλλά μακάρι με όλα αυτά που γίνονται, να αλλάξουν κάποια πράγματα !

Μακάρι να φτάσουμε στον πάτο, με ότι πολύ πολύ πολύ άσχημες συνέπειες θα υπάρξουν για όλους μας (που το σίγουρο είναι ότι δεν φταίμε όλοι....), μήπως και αλλάξει κάτι ! Μήπως και γίνει κάτι !

Μήπως και σταματήσει η μαμά και ο μπαμπάς να λέει....., να μπεις στο Δημόσιο να μείνεις εκεί για πάντα....ότι και να γίνει.....και εννοείται να μην δουλεύεις, απλά να κοροϊδεύεις τον κόσμο και να εισπράττεις από τις τσέπες όλων......όλων μας.....

Μήπως να καθαρίσει το πράγμα τουλάχιστον από τους άχρηστους και τους τεμπέληδες με αυτή την νοοτροπία.....γιατί το σίγουρο είναι, ότι δεν είναι όλοι, αυτά που προ ανάφερα......απλά δυστυχώς με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.... (τα σώματα ασφαλείας, για μένα έπρεπε να εξερούντε απο όλα αυτά)

Μήπως λέω...μήπως...και σταματήσει αυτή η εύκολη λύση της απεργίας, γιατί για σκέψου να κάνω εγώ το ίδιο και όλοι οι ιδιωτικοί......που θα βρεθούμε την επόμενη μέρα για να μην πω, στιγμή....για σκέψου......ή το άλλο που μου έτυχε παραπροχθές.....λέει...."έπαιρνα τόσα και μου έκαναν 30% μείωση....και τώρα απλά πάω και δεν δουλεύω...είμαι στο internet όλη μέρα".....για κάντο εσύ, ή εσύ ή εσύ στον ιδιωτικό τομέα......παραιτήσου και μετά κάνε ότι θές....βρες κάτι καλύτερο και μετά πες "άντε γειά", όπως κάνουν όλοι στον ιδιωτικό τομέα !

Το άλλο που άκουσα, εγώ ο ίδιος και όχι από κάποιον άσχετο....είναι ότι "βεβαίως υπάρχει πολύ παραπάνω κόσμος στο department μου απ'οτι χρειάζονται και απλά κάθονται στα άδεια γραφεία τους όλη μέρα και ....."...... για να μην πω για τις κάρτες που χτυπάνε, άλλοι για άλλους.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: